Wednesday, October 15, 2008

Magdelen Kanallığı: "Güzellik Nefesi"

Quan Yin ile

Alexandra Mahlimay ve Dan Bennack
Kopenhag, Danimarka
25.7.2007
www.joyandclarity.com

Çeviri: Ekin Duman
Email: ekinduman@yahoo.com
http://ekincecalismalar.blogspot.com/

Pay bu haber ile a arkadaş, Buraya tıklayın.


Benim güzel arkadaşlarım

Bu yol boyunca yolculuğumdaki harika partnerlerim... ben miriam, siz beni Magdelene olarak da bilirsizin ve yanımda QuanYin ile.

Bu çemberde toplandık... bu muazzam çemberde, sizin hayal edeceğinizden daha muazzam çemberde. Bu öyle bir çemnerki hepiniz buraya kalpten-kalbe bağlanmaya davet edildiniz.

Sizi hissediyorum... Nefes aldığımda, derin bir nefes, hepinizi soluyorum. Ve benim nefesimde sizi soluyor. Ve siz nefes alırken beni soluyorsunuz.

Ben sizin kızkardeşinizim. Arkadaşınızım. damarlarınızdan aktığını hissetiğiniz sevgiyim.

Benim sevgili arkadaşım Tobias, sizi ondan yayılan sevgiyi hissetmeye davet ediyor ve sizin perdenin öteki tarafındakiler dediğiniz pekçoklarını.

Ve ben sizi kendinizi nasıl sevdiğinizi hissetmeye davet ediyorum... kendinizi nasıl seviyorsunuz.

Bakın. İşte burada sizi soluyan siz. Kendinizi hissedin. Sizi dolduran yaşamın soluğunu hissedin. Kendinizi hissedin, kendinizi sevgiyle doldurun, kendinizle paylaştığınız sevgiyle.

Sizinle paylaşacak sözlerim var. fakat herşeyden fazla, sizinle birlikte olmanın sevincini paylaşmak için buradayım.

Siz nefes aldığınızda bütün evren sizinle nefes alır. çünkü aldığınız nefes kendiniz için sahip olduğunuz size akan tüm sevgiyi davet eder. Size akan ve sizi dolduran.

Siz olan muhteşemliği ve güzelliği hissedebiliyormusunuz?... Sizin ve benim arkadaşım olan Saint-Germainin bahsettiği muhteşemliği .

Sizin her hücrenizden, her atomunuzdan, her parçanızdan parıldayan Güzelliği hissedebiliyormusunuz?

Hissedebilirsiniz. Hissedebilirsiniz. sizin içinizden nasıl ışık saçtığınızı ve ışıldadığını hissedebilirsiniz.

Sizin kendinize baktığınız, olduğunuz tüm Muhteşemliğinizi, Muazzamlığınızı ve Güzelliğinizi gördüğünüz bu noktada, yerde sizinle buluşmak benim için sevinç ve onurdur... Olduğunuz herşeyi.

Benim kelimelerim sadece kelimeler.Ve ne hissettiğiniz ne hissettiğinizdir. Bırakın aksın.Bırakın bu Güzellik her ana - her Şimdi Anına aksın.

Arkadaşlarım... Benim kız ve erkek kardeşlerim. Ben size olduğunuz, bedenlediğiniz Sevgi ve Güzelliği hatırlatan enerjiyim. Siz her anda busunuz ve bunu görmenize engel olan perdeyi gözlerinizin önünden kaldırdığınızda oradasınız. Görebilirsiniz.Ne kadar Muazzam ve Güzel olduğunuzu görebilirsiniz.

Evet... Evet arkadaşlarım biz muazzamız. her biriniz muazzam, güzel ve muhteşemsiniz. Herhengi bir perdenin herhangi bir yanında kimseden daha muazzam olan hiçkimse yoktur. Bu ışıltı, bu Güzelliğin ve Sevginin rengi herbirinizin içindedir büyüktür.

Böylelikle herbirinizi kendinize bakmaya ve bunu görme iznini kendinize vermeye davet ediyorum sizi. kendinizi olduğunuz tü olduğunuz güzellikte görmenizi.

Buraya gelmek ve size katılmak benim için onurdur.

Ve burada arkadaşlarımla buluşmak benim için onurdur.

Derinden seviliyorsunuz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Joy and Clarity™ and Joy ve Clarity International™ bizlere, sınırlılık halinden insan bilincimizi genişleterek özgürleşmek üzere yardımcı olacak kanal mesajları, rehber eşliğinde atölye çalışmaları ve genel seminerler sunar.

Bu makale, üzerinde hiçbir değişiklik ve oynama yapılmamak kaydı ile ücret talep etmeksizin dağıtılabilir. Diğer kişiler tarafından reklam amaçlı kullanım, telif haklarını elinde bulunduran Alexandra Mahlimay ve Dan Bennack tarafından verilecek yazılı izin belgesi şartına bağlıdır. Bu materyali kopyaladığınız takdirde, lütfen yazarı ve aşağıdaki bağlantıyı ekleyiniz. www.joyandclarity.com

Yeni bir mesaj paylaşılması halinde bilgilendirilmek isterseniz, lütfen mahlimay@yahoo.com adresine “Join Mailing List” başlıklı bir mail gönderiniz.

Özel celse ve etkinliklerle ilgili bilgi almak için lütfen mahlimay@yahoo.com sayfasını ziyaret ediniz.

copyright © 2008 Alexandra Mahlimay and Dan Bennack